Logic4 - Problemen met laden van webshops – Incidentdetails

Problemen met laden van webshops

Opgelost
Grote storing
Begon op ongeveer 1 maand geledenDuurde ongeveer 3 uur

Getroffen

Webservers

Gedeeltelijke storing van 4:01 PM naar 5:21 PM, Grote storing van 5:21 PM naar 7:16 PM

Updates
  • Opgelost
    Opgelost
    This incident has been resolved.
  • Update
    Update

    Microsoft heeft bevestigd dat de storing wordt veroorzaakt door een foutieve configuratiewijziging binnen Azure Front Door, het platform dat wij gebruiken om onderdelen van de webshop snel en betrouwbaar uit te leveren.

    Microsoft heeft inmiddels alle wijzigingen op dit platform geblokkeerd en is bezig met een terugrol naar de laatst bekende stabiele versie. Dit is een technisch herstelproces dat enige tijd kan duren. Op dit moment is er nog geen verwachte eindtijd vanuit Microsoft.

    Zodra het herstel is voltooid en de diensten weer volledig functioneren, werken wij deze statuspagina opnieuw bij.

  • Geïdentificeerd
    Geïdentificeerd

    Momenteel ondervinden sommige webshops problemen met het laden van de opmaak of functionaliteit. Dit komt door een regionale storing bij onze leverancier (Microsoft Azure) in Europa. Deze dienst gebruiken wij om onderdelen van de webshop te tonen, zoals de opmaak en het JavaScript.

    De storing ligt bij Azure zelf. We hebben dit gemeld en volgen de situatie op de voet. Helaas kunnen wij op dit moment zelf nog geen oplossing bieden.

    Zodra er meer informatie beschikbaar is of de storing is verholpen, zullen wij deze pagina bijwerken.